loading...
( makers.com ) گروه نرم افزاری اندروید و جاوا
makers بازدید : 1053 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)

 

آخرین به روز رسانی در شهریور ۱۳۹۵ *نسخه ی 24.4.1* (اگه نسخه جدیدتری اومده حتما منو مطلع کنید برای دانلود اینجا بذارمش. ممنون) 

دانلود SDK برای کاربران ویندوز (فایل .exe) - لینک کمکی

دانلود SDK برای کاربران ویندوز (فایل .zip) - نسخه 24.3.3

دانلود SDK برای کاربران مک

دانلود SDK برای کاربران لینوکس - نسخه 23.3.4

بعد از نصب SDK و برای به روز رسانی های بعدی، می تونید پوشه ی tools رو از لینک های زیر دانلود کنید و به جای پوشه ی tools داخل SDK قرار بدید. (آخرین نسخه 24.3 هست) دیگه لازم نیست برای به روز رسانی SDK، کلشو دوباره دانلود کنید

پوشه tools برای ویندوز
پوشه tools برای مک
پوشه tools برای لینوکس

 

 

بعد از دانلود فایل بالا، برای ادامه ی کار و نصب کامل SDK بر روی : مک و لینوکس و ویندوز کلیک کنید.

 

**هر فایلی رو که از SDK Manager لازم دارید می تونید از اینجا یا اینجا دانلود کنید، یا اگر از دانلود زیاد خسته شدید، اینجا سفارش بدید با پست براتون ارسال بشه.

 

می تونید ADT Bundle معرفی شده از طرف گوگل رو هم دانلود کنید :

آموزش نحوه استفاده از ADT Bundle در ویندوز

adt bundle ویندوز ۶۴ بیتی [لینک مستقیم] - [لینک کمکی] نسخه 2013.02.19

adt bundle مک نسخه 2014.07.02
 

لینک دانلود JDK-7 برای ویندوز ۳۲ بیتی

لینک دانلود JDK-7 برای ویندوز ۶۴ بیتی

 

این هم برنامه‌ی Android Studio Bundle (نسخه 0.8.14) که البته نسخه جدیدش اومده به خاطر حجم بالاش هنوز نتونستم آپلود کنم:

دانلود Android Studio Bundle برای کاربران ویندوز

دانلود Android Studio Bundle برای کاربران مک

دانلود Android Studio Bundle برای کاربران لینوکس

makers بازدید : 269 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)

 

 

دانلود NetBeans IDE

نرم افزار محیط برنامه نویسی

NetBeans IDE 8.0 یک ابزار قابل توسعه به منظور تولید کنندگان نرم افزار در نظر گرفته شده است. از این برنامه برای برنامه نویسی با جاوا در حالت های مختلف پایه و همچنین دیگر زبان های برنامه نویسی نظیر PHP,C++,پایتون, روبی و … استفاده می شود.
با این برنامه براحتی می توان به تولید نرم افزارهای کاربردی برای ویندوز و سیستم عامل های موبایل نظیر اندروید پرداخت و برنامه ها را توسعه داد. واسط کاربردی برنامه کاملا بصری و حرفه ای طراحی شده است که شما را قارد می سازددر محیط نرم افزار به راحتی حرکت کرده و ابزار موردنیاز را پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار NetBeans IDE را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

makers بازدید : 179 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (1)

Autodesk 3ds Maxمحصولی از شرکت Autodesk است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است .این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحیهای خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند .اکنون وبسایت سافت گروپ این نرم افزار کاربردی را در اختیار کابران قرار داده است .

makers بازدید : 142 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید از مقدماتی تا پیشرفته . با استفاده از این کتاب می توانید به راحتی برنامه نویسی اندروید در محیط اکلیپس را بیاموزید . البته باید توجه داشته باشید که پیش نیاز این کتاب آشنایی با زبان برنامه نویسی جاوا است .

makers بازدید : 267 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

 

اندروید (Android) نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه عرضه نموده و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی گوشی‌های تلفن همراه قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ لینوکس کرنل ساخته شده‌است.
شرکت توسعه دهنده این سیستم‌عامل توسط شرکت گوگل خریداری شده و سپس به صورت منبع باز ارائه گردیده است (تا نگارش ۲). این سیستم‌عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که کدهای مدیریت شده ای به زبان Java برای کنترل ابزارهای شرکت گوگل فراهم آورند. توسعه دهندگان می توانند برای کنترل ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل از کتابخانه مبتنی بر جاوای ارائه شده به همراه این سیستم‌عامل استفاده نمایند. اولین گوشی همراه ارائه شده با این سیستم‌عامل HTC Dream نام دارد که در سال ۲۰۰۸ میلادی ارائه گردید. گوگل سیستم‌عامل خود که ویژه دستگاه‌های قابل حمل مثل تلفن همراه و لوح‌رایانه است را با هدف رقابت با سیستم‌عامل‌هایی چون iOS، ویندوز موبایل و سیمبیان عرضه کرده‌است.

 

makers بازدید : 385 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

 

 

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید در محیط اندروید استودیو ،یک کتاب کامل و زیبا با مثال های 100 درصد عملی  و به  زبان  انگلیسی است . به شما توصیه می کنیم که حتما از این کتاب استفاده کنید .

makers بازدید : 122 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

 

نرم افزار Genymotion می تواند بهترین پاسخ به نیاز شما باشد. این نرم افزار یک شبیه ساز کامل اندروید است. این نرم افزارپشتیبانی از تمامی از دستگاه های اندروید اصلی موجود در بازار را فراهم می کند و شما قادرید برنامه های خود را بر روی گوشی های مختلف تست کرده و مشکلات آن را شناسایی کرده و برطرف نمایید. در حقیقت Genymotion یک شبیه ساز قابل اعتماد و عملی برای اندروید است.
شما می توانید از GenyMotion برای کلیه عملیات های تست و نمایش و برنامه نویسی و بسیاری دیگر از قابلیت هایی که در Android وجود دارد استفاده کنید. نرم افزار Genymotion برای سیستم عامل های ویندوز ، Mac و لینوکس موجود می باشد.این نرم افزار در واقع یک ماشین مجازی یا VM مبتنی بر Virtual Box می باشد . GenyMotion قابلیت های زیادی را به شما در اندروید ارائه می دهد که از جمله مهمترین آنها می توانیم به WI-Fi و GPS و ابزار Command Line اندروید ، پلاگین IDE برای برنامه نویس های اندروید و بسیاری دیگر از موارد را اشاره کرد .

 

makers بازدید : 572 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

به زبان ساده، APIها (مخفف Application Programming Interface) رابط‌هایی نرم‌افزاری هستند که ارتباط بین نرم‌افزارهای مختلف را پیاده‌سازی می‌کنند. زمانی که شما از دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید، تبادل اطلاعات میان نرم‌افزارهای مختلف توسط APIها انجام می‌گیرد. برای مثال هنگامی که قسمتی از یک متن در برنامه‌ی LibreOffice را کپی کرده و در یکی از برنامه‌های Excel یا ورد paste می‌کنید، API مربوط به این بخش، وظیفه‌ی تعریف داده‌های جابجا شده را برای دو برنامه به عهده گرفته است و به همین دلیل شما همان متن را در محیط برنامه‌ی دوم هم مشاهده می‌کنید.

makers بازدید : 155 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)

Adobe Animate CC 2015.2 v15.2.1.95دانلود

 

 

Adobe Animate CC ( Adobe Flash Professionalرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبی ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقا داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویزگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی از ویژگی های Adobe Animate CC اشاره نمود.همچنین نسخه جدید دارای اجزای هماهنگ و پیوسته، دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند. Adobe Animate CC به طور کامل از Adobe Flash Player و Adobe AIR و سیستم های موبایل پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا به آسانی محتوا و مضامین، آگهی ها و تبلیغات و فیلم های خود را به مکان های مختلف بفرستید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 3,399
  • بازدید کلی : 72,097